Wednesday 21 January 2009

Nouveux Layout!

Hi, I know I had the last layout like for a week but I was just somehow not quite satisfied with it. So now I got a new one, the orange colour is quite intense but it's cool. I decided to put down the poll for a while, or should I? :P
I added a new widget, a sitetracker you can call it. I have it mostly because it's fun to see where my readers come from. ;)

Yeah that's basically it, I've started to listen to all my music again (like since last August) and I think it's healthy for me. XD Varied meal is a good meal. (or something XD) I know that on the outside I listen to typically tween music, disney music, guilty pleasures (and so was I diagnozed on last.fm too XD) BUT that's because I choose to listen the Jonas music (JB, camp rock, HSM, demi etc), mostly because thats what I usually feel like listen too but also because I want to be a high top listener on Jonas Brothers in last.fm (HÖHÖHÖHÖ). So really I like much normal bands too like; Plain white t's, Panic! at the disco, Yellowcard, Coldplay, The Killers, Beatles, All-american rejects and even Rihanna. I am really normal but just not when it comes to Jonas Brothers. XD

Btw, never showed you guys the re-done walls of my room.



Cheerio! :)

7 comments:

Caroline said...

Fastän jag inte är så mycket för färgen orange i vanliga fall, så var det ändå en cool layout :D

Där det står 47% of the time på lastfm, kan man bara se det om man är top listener eller?

Jaså, ändrat väggarna igen. Fint :)

Elin said...

jag gillar dina väggar och den här layouten är bättre än den förra :) Tja, man lyssnar på det man känner för. Ibland är man extrem och ibland blandad

Kajsa said...

Jag måste säga, jag älskar den här layouten. I samband med ditt namn tycker jag det blir jättebra, och den varma oranga färgen är bara cool.

Anonymous said...

Oh, jag skulle så gärna vilja komma och se ditt rum igen, det var ju ett bra tag sen.
Jag noterade så klart det lika Julkortet du fick.

Tiffany said...

re Carro: Nej jag tyckte inte det heller men den liskom passar till layouten :)

Ja, jag kollade på det (47% of the time) på artistens last.fm sida. Vet inte hur man kan kolla annars. Jag är inte så långt ner på den listan så...:P

re Elin: Tack så mycket:) Ja gillar osso denna mer. HAha exakt, ibland känenr bah för en ända sak (JONAS BROTHERS!) XD. höhöhö

re KAjsa: Aww, tack. JO jag täntke också ltie på det. Men va kul att ni gilalr den :):)

re KP: JJAAAA; det borde du verkligen göra! Men klart jag skulle ha vykortet uppe, den är ju typ den finaste jag har ;)

Anonymous said...

Nån dag kommer jag. Naaw. Varsågod.
Men bye bye. Jag åker imorn, men vi hörs.

Tiffany said...

re KP: Jo, du får ha det så kul :) Skicka nått brev eller nått!! :D
Take care :)