Saturday 3 January 2009

Don't wanna fall asleep

Heya guys! :D Late night blog.

I just finished watching this movie, The Invasion. I recently realized I'm really into "end-of-the-world-sci-fi" movies. Canal+ (movie channel) shows it now so I gave it a shot.
It's about a virus from outer space that alter ones personality and make you apathic and weird. The virus only gets effective when you've slept, if you are infected.

It wasn't until the middle of the movie when Nicole Kidman's character-Carol, literally said "I can't fall asleep", when I it struck me. THIS is the movie Jonas Brothers got their inspiration for writing "Can't Have You". I was like shouting out loud; IT'S THIS MOVIE!!! My sister and brother were, omg what?! XD Everything jsut cam back to me, they said it was a movie with Nicole Kidman and Daniel Craig and it was about that she couldn't sleep. I thought back then that it was about like sleeping troubles, not that if she slept she would be alienied. XD

From that moment on I felt more compfortable watching the movie, not as scared. The brothers had watched it before. ;) MUAHAHHA. (NEERDDDOO, I know XD)

DON'T FALL ASLEEP!

Btw, I made a new cover. This is Jonas Brothers' Hello Beautiful. Hope you like it, comment if you can! :)

9 comments:

Anonymous said...

Fin cover. Varje gång jag hör den tänker jag på när vi satt vi mitt köksbord och lyssna på CD, och att det här var låten till tårkanal, min är ju Melee's "She'sm gonna find me here". Fast jag grät nydligen till en akustiskversion av en annan låt.

Annar så MÅSTE jag ffortfarande vifta med armarna till Ögon-låten. HAHA! Det var så kul när vi gjorde det vid mitt köksbord.

Tiffany said...

KP: ÅÅHH tack så mkt. Åh det var tider det :P, i somras :D (L)
Vilken låt va det då? En annan melee låt?

Jag tänker alltid på det när jag lyssnar på ögon låten, och ibland är man bah tvungen att vifta emd händerna :D

Anonymous said...

Japp. Rhythm of Rain. Mycket bra låt som alal andra.

Ja sommarn. Fast det bästa med året var nog att jag började lyssna på Melee.

Tiffany said...

Aha okej :D Akustiska låtar är väldigt fina :D
Nästa år blir säkert lika bra :D

Jenni said...

Unlike you I was scared to death the whole movie and after >_< 8DD

Anonymous said...

well, jag ska ju till Brittland. Klart det blir bra!

Tiffany said...

re Jenn: BEN FTW...or not XD

re KP: Ja det kommer det, jag kanske också ska dit ;)

Anonymous said...

Bär ska du kanske dit då? Efter gymnasiet?

Tiffany said...

Jag ska söka in, man får se :D