Friday 2 January 2009

Goodbye 2008

Tiffany's list of 2008

Best Cinema experience: Narnia and Prince Caspian (1st time)
Most anticipated: Camp Rock (or the JB CD or Heroes season 3)
Most demanding: French exchange students week...
Person of 2008: Kattis :)
Subject to fail: French (or maybe Philsophy...)
Most horrible experience: The Jonas strike
Greatest disappointment: Jumper (or Gossip Girl)
Craziest experience: Meeting Jonas Brothers at the CD signing
Best travel: London (I did travel alot; Nantes, Paris, Stockholm, Luleå, Edinburgh, Copenhagen)
Greatest surprise: My great appreciation of the Mary Poppins musical
Highlight of the year: Hugging Kevin Jonas
Dorkiest experience: Sing along in the cinemas watching HSM3
Greatest laugh: Playing pictionary with Carro and Sandris
The best of 2008: The Jonas Brothers concert in Stckholm.

Best Movie: Narnia Prince Caspian (after much thinking, don't remember any really really good movie)
Best Album: A Little Bit Longer-Jonas Brothers (duh!)
Best TV series: Ugly Betty season 3
Most Addictive song: Video Girl-Jonas Brothers (or maybe I Kissed A Girl-Katy Perry)


And lastly, what a Jonas year:
First self-titled tour, When you look me in the eyes tour
Europe tour with Avril Lavigne
Camp Rock
Third album release; A Little Bit Longer
Burnin' up music video
Lovebug music video
Winning Best breakthrough artist at AMAS
Short series; Living the dream (on Disneychannel)
Burnin' Up tour
Grammy nomination
Commenting me on Imeem
Hugging me in Stockholm
Going to 2 of their concerts

INSANE!

12 comments:

Kajsa said...

Gott nytt år! Lite sent kanske... Så det fanns ett tillfälle då du skrattade värre än i matsalen i Frankrike? Jag är imponerad.

Elin said...

Wasn't your greatest laugh in France? Or did you laugh more in HBG? Then I'm impressed! xD

Loads of JB this year...

Tiffany said...

re Kajsa: TAck, gott nytt år själv :) HAHAH XD juusstee, saken är jag skrattade mer i hbg men längre i nantes XD

re Elin: What I said to Kajsa, OH man those were the times XD

Caroline said...

HAHAH vad hände i matsalen i Nantes? XD har du berättat det?

TACKSAMHET! kekekeeke

Anonymous said...

HAHA. Jag är person of 2008. Vad gulligt av dig.

Du har rest mycket.

Kevins kram var faktiskt riktigt bra. KOnserten var också kul.

Du verkar haft ett toppen år.

Anonymous said...

Din skurk. du har inte skickat dina Lule-bilder än

Anonymous said...

hahah wrong number on den andra entryn. HAHAH!

Weel jag tar äran för det året också. HAHA! Och 2006.

Tiffany said...

re Carro: Haha nej troro iten det. Det var åt en sak som inte alls var råligt men jga skrattade och skrattade skiit länge. XD Ska berätta nån gång.

re KP: Hihhi, varsågod :) Täntke du har vatt så underbar mot mig iår XD Jag är glad att du tyckte att konserten va kul och att du så frivilligt gick med när jag drog med dig till alla JB saker. Men vilka hade du träffat nu igen? ;)

Anonymous said...

Well alla JB saker var ju roliga. Jag gjorde mest eftersom jag ville vara med dig.

Jag har träffat HAN OCH HAN OCH HAN!

Men du måste skicka Lulebilderna!

Tiffany said...

re KP: Tack så mkt än en gång. :')
JAAAA, jag känner mig ehlt dålig för att jag inte hinner och glömmer att göra en massa saker. Men jag skcikar till din mail så snart som möjligt! Jag lovar! :D

Anonymous said...

Jag måste säga att ditt 2008 varit fartfyllt, kanske som för mig? Det bästa året i ditt liv? För mig har det varit underbart, tack för att du var en del av mitt 2008!

Tiffany said...

Re MEks: Jaaa verkligen, absolut. London är forever :')