Monday 1 December 2008

Joy to the world and a preview :)

Haya guys it's the 1st December! Which means this is the last time I'll change another page in my 2008 Heroes calender before getting a new one. And that it's only 23 days left until X-mas eve, muhuhuhu! (told you I was in the x-mas mood) It all make me wanna breakout in "Joyful Kings", hö hö. XD

It feels like I haven't blogged for real in a long time, sry :(. I WILL but I just have a lot in school right now.
But hey to make it up to you I made an exclusive preview of a new song I just learnt on the guitar, just you know to keep you up to date ;) I started to learn the chords for this song the last days in Edinburgh so I still get things wrong, like that stupid Dm chord. But don't worry it'll be better when I make the proper video soon..........
Not just that, vidoes such as Goodnight and Goodbye, Hello Beautiful and A Little Bit Longer is JUST a matter of days away. Keep checking my channel! :)



TA-DAH! (-_-')

8 comments:

Anonymous said...

Välfigt fint sjunget och spelat.

Jag börjar i Edinburgh den 26 Januari.

BTW. Hundra år efter, så jag kolla på Camp Rock på TV! Sen så i Lördags tror jag att det var så zappa jag runt på TV;n. Sen så såg jag tre bekannta ansikten sjungandes Year 3000! Det var tydligen från Hannah Montanna konsertfilmen.

Kajsa said...

Sorry är en av mina favoriter från A little bit longer :)Dessutom tycker jag att den passar din röst, så bra val Jenny ;p

Elin said...

Jenny gjorde alldeles rätt i att tvinga dig att spela den ;) Det är en av dom bästa!

Tiffany said...

re KP: Tackar :) Åhh vad fuskigt det känns.
Höhö, camp rock kommer snart ut på dvd, yeay :D Den är typ ingeting utan brödrarna men ändå :P
Visades konserten på TV? Fancy, den var inte på 3D då antar jag XD

re Kajsa: Aaahh tack så mkt :') Haha ska säga det till henne :P

Anonymous said...

Ja. Fast jah tycker det är fuskit när alla är i Brittland utom jag. HAHA!

Jaha kul. Nhe den var ju "lätt tuggat", men en speciell "krydda". HAHA!

Ja på SVT var den. Nhe det var vanligt. Det var kul att se när de spelad Year 3000, jag är ju van att se andra pyser spela den. hihi

Tiffany said...

re Elin: Haha, Jenny sa just det att ni skulle säga så :P. Ååh tack så mkt :)

re KP: Haha alla e i brittland utom du?! Vem e alla? XD
Ah juste du gillar ju "lätt tuggade" filmer, och brödrarna var kryddan då? XD
Haha, andra pyser XD Har faktistk aldrig sett "original"bandet spela year 3000 :P Eller jo, såg vi deras vidoe hemma hos dig en gång kasnke? :P

Anonymous said...

Alla är. Du, Claras Kille, och en massa andra människor.
Ja haha. det var en god krydda. tråkigt att Kevin och Nick inte var med så mycket.

Jo vi såg videon hos mig. Men det är ju lite annorlunda live, älskar Kames i den låten.

Tiffany said...

re Kattis: Jaha okej XD
HAhah god krydda! XD Jo faktiskt, och Kevins karaktär som är så underbar i filmen :D