Wednesday 17 December 2008

I can't, I'm sick!

Haya guys I'm sick it kinda disgusts me just to click on the keyboard with my germy fingers. XD Haha, hope I didn't give you a mental picture.
I didn't go to school today but I still feel like crap. I do hope though that I can go tomorrow. It's the the "official" last day of school and I still have stuff to turn in and so on.


I just wanted you guys to know that I'm still here, I haven't forgotten you even though I'm like half dead. And btw, did you feel teh earthquake yesterday?
Here's a short Swedish article about it: http://www.metro.se/se/article/tt/2008/12/16/jordskalv/index.xml
I was sleeping badly the while night because of me getting sick. So in the morning, around 6 o'clock), I halv-conciously felt that my bed vibrated. I was like what? But I thought it was some contruction thing, like drilling on the ground or something so i didn't think more of that and fell asleep again. I didn't thinkmore of it until a classmate asked me in school if I felt the earthquake. It didn't even strike me at once that it could have been an earthquake, it never happen here in Sweden. XD It was 4,7 on the Richters scale, respect. ;)


So I gotta go before my laptop gets all slimed down, see ya!

7 comments:

Elin said...

Sorry ^^' I think I was the one who made you sick :P

At least you noticed something. Didrik just slept his way through it

Anonymous said...

Jag tänkte just fråga om du kännt nått. ochh att du och sara lever haha. Ni där på dom södliage bredd graderna har det alltid mer konstigt. HAHA1

När jag hörde det på Radion. Jag tänke; det här ju SVERIGE?! Ett land till för att inget intressant ska hända.
Thanks. Jag och min bilbana har det jättekul ihop. Jag visste inte att det var så kul att köra en bil runt, runt och runt.

Jag fick hjälp av skolan och språkförmedlarna. Men jag har vad jag förstått bra boende. YES!!

Jag lämnar Sverige den 25 Januari.

Var annars hoss tandläkaren idag. Har lite ont nu igen. Så soppa all the way, igen. Ska få tandställning där uppe också, men kommer inte synnas *sights of relief* Så ska två tänder till ut.. lite suck, men men.. det blir bra sen.

Jag är bästa på att skriva kommertarer ju, dom blir ju alltid långa.

Kajsa said...

Krya på dig :)

Tiffany said...

re Elin: UUhh, this cold has been like hell. :(

re KP: Jo jordbävningen var lite out fo the ordinary, lite spännande :)
Hur länge kommer du vara borta i Edinburgh?
Åhh stackarn med tandställningen och allt. XD

re Kajsa: Aw tack så mycket :)

Anonymous said...

Jag ska vara borta i 20 veckor, alltså en termin. Till 13 Juni.

Och sen är jag hemma och firar Midsommar. sen åker jag Till USA, florida och bahamas i 11 dagar.

HAHA Hela min vår plus halva sommar är planerad. HAHA!

Caroline said...

Jag missade skalvet ;( typ årets händelse ju! höhöhöh.

Tiffany said...

re KP: Känns väl rätt skönt att va borta så länge :P Men jaja, NU e de ju DU som e borta hela tiden :'(
Lycka till iaf. :)

re CArro: JAg fatta nt du bah sov XD