Wednesday 12 November 2008

Ally stay with Dirk!


Oh geesh, this really reminds me of why I love the boys so much.

T H E Y A R E P L A I N A W E S O M E

This is not just something for JB fans out there (well mostly) or people who enjoys great humour in general (Joe is the ultimate!) XD. Attention Swedish inhabitans, Marabou Mjölk choklad have reached the boys. It's pretty awesome how Kevin tries to pronounce it and Joe tries to open it. XD Must be great for those who sent it, I salute you! :)

The video reminds me of how much I've missed them and love them. I'm glad that they're still awesome and cares for us even in busy times. :D

Don't lose faith, fans! :)

I don't think I've laughed that hard for a long time now, like stomach ache! XD
"Joe, why are you wearing a helmet?"
"Why aren't you wearing a helmet"
"Good point"

"So Ally, you're supposed to date Derek"
"It's Dirk"
"I don't know, Derek"

OH MY, this just made my day. I love you boys! :D

7 comments:

Caroline said...

orkade inte kolla på hela men det var kul när han försökte uttala mjölkchoklad xD

Anonymous said...

Jag åkte förbi Marabou fabriken igår. Det är gott ju.

Det låter som Kevin uttala det på tyska. han sa ju typ milch.

Vi har så roliga kompoisar. HAHA!

Tiffany said...

re Carro: haha inte så kul för er vanlgit folk nej XD

re KP: Jga brukar itne äta Marabou så mkt, men ska nog ta några såna mjölkchoklad när ja kommer hem typ te minne av joe XD
Hahah kevins uttal iallafall var roligt :D
Våra kramisar är bäst :D:D

Jenni said...

PAAAAAAAAHAHHAHAHAHHA X'''''DDDD Asså är det lagligt å va så kul XDDD
Asså, jag tyckte mig se att det var Marabou men när Kevin försökte uttala det så jag bah.. ''Nej det kan inte vara den.'' XDD Sorry Kevin >_< X'D
Haha, det var i slutet jag dog av flabb XDDDD Joe är bah bäst.

Tiffany said...

re Jenny: Jo fy som jag saknade lite JB känsla här över i det förenta (?) kungadömet. XD
Kevin bah didn't he turn it off? XD

Jenni said...

re: Tiffany
Haha, jo det kan jag tänka mig ^^'
Men Paula sa att det var norskt Marabou eller var det nu var. Melkesjokolade >___>

Tiffany said...

re Jenny: Jo min kompis sa osso att det var norkst. Men står det på den eller? För man kan ju itne utgå från Kevins uttal...