Sunday 1 March 2009

A real week-end

Have you guys gotten tired of me?

So here I am at the end of my first real week-end in almost my entire life. I mean a reagular week-end that meant no school or work in two days. I have had chinese class in saturdays since like I was five and 3 years ago i started with this mail advert delivering thing, which was on weekends. Then I quit chinese and I quit the job. So this weekend was my first real weekend. Still I had to go to the library to finish a project with a classmate on saturday and study the both days, but I still felt I had so much free time. It was great! :)

I made a video for 5 hours today. A cover of "When You Look Me In The Eyes-Jonas Brothers", hope you can check me out: http://www.youtube.com/watch?v=rikTGujnweg
It's not my best and I'm not quite content with it but for 5 hours...it'll do.

This is a result of mote than 256 listenings of this song in 6 days. Not tired of it yet.


Why don't you comment anymore?

6 comments:

Anonymous said...

Sv: Jag håller helt med, man ska respektera andra människors privatliv. Men framför allt, om man nu vill blotta någon för allmänheten så kan man väl i alla fall tala sanning! Samma visa varje gång, så man orkar ju inte bry sig!

Nä jag vet du har ju rätt, varför inte en lila klänning? Men jag vet inte riktigt, för mig är det lite som varför inte en färgglad brudklänning. Jag tycker att den vita klänningen liksom hör till. Jag ser mig själv med den vita studentmössan och en vit studentklänning!.. Skulle jag hitta en klänning i en annan färg som verkligen är sjukt snygg så kommer jag nog överväga det men jag börjar leta efter en vit..

Har du bestämt hur din klänning ska vara? Ska du ha den i en annan färg?

Puss!!

Anonymous said...

SVAR: haha jaa jag vet :P

Tiffany said...
This comment has been removed by the author.
Tiffany said...

re Giulia: JA det är iofs sant. Men de vill ju bah sälja oftast ahr de inte fått tag i hela storyn o broderar själv ut den.

Den vita klänningen och allt är liksom en tradition, typ det är bara så. Men ja, om du känner mig, jag är emot det vanliga! XD Typ varför ska jag ha en vit klänning bah för alla har det? Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu. Kanske hittar jag en fantastisk vit klänning då kommer jag nog ha den. Annars kommer jag ta på mig det som jag känner för. haha XD

re Jessica: Haha, kommer nt ritkigt ihåg vad du svarar på nu..XD

Anonymous said...

wooh nice blogg tjejen =) ! gillade din design och allt !

Tiffany said...

re Shirley: Haha, tack så mycket! Jag uppskattar det! :D