Friday 18 September 2009

Closure

This is it. Closure.
I leave in 2 days. That's a fact. That's the hard core truth. I just had to state that because I tend to forget sometimes. Wow, London.

My suitcases are (basically) packed and it wasn't such a nightmare afterall. I'm actually looking forward to it now. I actually think it's gonna be okey and even fun. So this week I've been trying to meet up with all my friends in town to say goodbye and so on. Had my last theatre class, probably my last ever. Goodbyes are sad.

To make this even more sad, here's a list of things I'm gonna miss when I'm in London.
-Play the guitar (I have to get my guitar over there!)
-Ride the bike to town or anywhere
-Watch Disneychannel
-Having homecooked meals
-Speak cantonese (at least I did when I was in Edinburgh for 3 weeks)
-Meeting my friends
-Espresso house, Gina Tricot, Netto, Ica Maxi
-Singing out so loud in my room
-Watch TV (don't have TV in my room)
-Shop (totally broke, man)
-Going to theatre classes
-Going to violin classes and orchestra practice
-Speak Swedish (most possible)
.....to be continued

Oh, Malmö.

And as you may see, I changed layout again. It just didn't feel right, but this one does. So just to reinforce the new era to come, I changed the name of the blog. XD Yeah just like that.

3 comments:

Meikei said...

kommer att sakna dig!!! Du får fort. blogga så man kan hålla sig uppdaterad här i Sweden.
:)

Kajsa said...

Hi Hi, funny (the blog name).

Vet du vad jag saknar? Skånska. Nu pratar jag typ ren stockholmska igen, det är hemskt! Men samtidigt kan jag inte bara tänka hur jag ska säga det på min fina blanddialekt. Den är bara borta, snyft snyft.

Men hemmalagad mat? Hade du inte tänkt att laga mat? Men du kanske menar mer, mammas mat ;p.

Caroline said...

Jag saknar att cykla! Du kommer förmdoligen träffa på lite svenskar där så du kan prata lite svenska. ;)