Thursday 6 May 2010

The Tiffany Collection

Hey,
So I decided to create a new blog, it's sort of a cross-over of my Tumblr and Twitter but alot more random. I'm still not really sure why I made a new blog, I guess I didn't feel like a had any platform to just be artsy, poetic and random. Or maybe I just felt really bad for not blogging properly. XD

I'll still keep this one up and together with everything else (tumblr, twitter and whatever) So here's my other blog: http://tiffanyalwaysknows.blogspot.com/

3 comments:

Elin said...

Ledsen jag inte kommenterat oftare :/ Har inte blivit så mycket av att läsa bloggar alls på sistone :(

Kollade dock upp din nya blogg. Verkar som om den kan bli rolig att kolla in på då och då :)

Hoppas du fortfarande har det bra i UK och vi måste ses i sommar när vi alla är hemma! ^^

Tiffany said...

re Elin: Aw, takc. :) Nej själv har jag blivit en som läser men itne komenterar, urk. XD

Jo verkligen. Jag kommer hem den 14de Juni, när kommer du tillbaka?

Elin said...

Jag kommer den 12 :) Och jag vet att Kajsa kommer vara tillbaka i Malmö nån vecka innan dess