Sunday 30 May 2010

The summer of the summers

Hello dears,
New sunny day in Londonland, although I don't think rain couldn't bring me down at a time like this. I'm absolutely in love with having sumemr break and I'm sure you guys will soon as well. I've decided this summer is gonna be ah-mazing.

I'm gonna read loads (starting with Sherlock Holmes)
I'm gonna make some money (helping my friend's parents out)
I'm gonna convert to new music (OH YES, you heard me. It's gonna be a interesting project and I'm gonna keep you updated)
I'm gonna drive (Oh yes AGAIN, believe it or not I'm gonna try taking my drivers license this summer)
I'm gonna watch loads of movies (basically every movie on Canal+, but I'm also gonna catch up on some golden oldies like The Breakfast club)
I'm gonna take loads of photos (everytime I go out, I swear and hopefully start a street style blog)
I'm gonna meet all my friends (yes I will)
I'm gonna play loads of guitar (on my lovely Fender)
I'm gonna bike a lot (Malmö, watch out)
I'm gonna keep myself updated with the Election (Yohoo, my first government election)

Are you ready for this? ;)

6 comments:

Caroline said...

ska också försöka ta det där körkortet i sommar alltså

Tiffany said...

Låt oss båda ta det i sommar ;)

Kajsa said...

Låter underbart! Can't wait. Förutom att jag flyttar nu i början, och jobbar sedan i två veckor... men ser helt klart fram emot ledighet och b-uppsatsen bakom mig (det är pga den som jag har varit borta så länge).

Tiffany said...

Ska du flytta ut från studentlägenheten? Den som var så fin och bra (OCH BILLIG)? XD

Kajsa said...

Jag flyttar tillbaka till Malmö ju! Har du missat det? ;p Jag hade från början tänkt att läsa i Umeå ett år och sedan flytta tillbaka till Skåne. Nu lämnar jag litteraturvetenskap bakom mig, och ser fram emot svenska och filosofi!

Tiffany said...

Juste! Va spännande. :)