Wednesday 25 February 2009

Love is on it's way..

The world premiering of Jonas Brothers 3D concert experience was yesterday (or today morning?) and here are the boys on the red carpet (rather pruple carpet) with the 3D glasses on the premiere. The whole Jonas family were there, and Frankie looked like a total rockstar in that feathered hat, Demi Lovato was there too.

The soundtrack have released world wide by now and I got their new song "Love is on it's way" yesterday and I haven't stopped listen to it since. It's an absolutely beautiful song, it's not necessarily a really great song but it puts you in such a touching mood. It's so bewautiful you feel like crying but at the same time it makes you so happy and calm you can't.
The song just makes me feel like falling in love, and love forever.
Check it out on my featured song here on my blog, it's also everywhere on youtube if you want to watch it there.

Oh and btw, I got my graduationhat (a Swedish thing) this monday. I usually suits in hats but not this one...



It's alright you'll find a brighter day, cause love is on it's way..

11 comments:

Anonymous said...

WOW! Snart ar det studenten. ingen passar i mins studentmossa, i uppsala mossan ser man ut som en lokforare.

Caroline said...

Hade du inte testat innan du beställde den då? :S Är det uppsalamodellen?

Tiffany said...

re KP: Jaaag vet, sjukt galet. Haha så sant. XD

re CArro: Jo, det var denna modellen, fanns ingen annan. Aså den passar som att bra storlek men itne passa som se snyggt ut. XD

Anonymous said...

STUDENTEN!
vad kul, jag minns hur kul jag hade det!
väcker många minnen :)

Anonymous said...

Sv. LYCKOST DIG!! Jag har helt sjukt mycket kvar, jag vet inte hur jag ska klara det. Fy mig alltså.

Snygging i mössan ;) SNART SPRINGER VI UT PÅ DEN JÄVLA TRAPPAN OCH DET ÄR HELT SJUKT!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Caroline said...

Hade ni bara en modell att välja på? Nu förstår jag inte...

Tiffany said...

re MEks: HAhaa, känenr ltie ångest inför studenten men det ska säkert bli kul :)

re Giulia: JO jag e ritkigt glad att den uppgiften är över nu, har bah en massa andra uppgifter att göra osso.

HAha tack XD Guudd, bah sådär 3 månader kvar...

re Carro: Aså modell är modell. Man fick ju välja vad man ville ha på den typ text, band, strimma o sånt..lr vad menar du? XD

Caroline said...

alltså hade ni inte många mössmodeller att välja mellan? typ lund, uppsala, svea osv osv...

Tiffany said...

re Carro: Joooo, det hade vi. XD Jag ahr Svea. Mne jag fattade aldrig att lund, uppsala etc var olika modeller trodde de bah va tyget på undersidan. XD

Caroline said...

JAHA! Var det därför du inte provade dem? :P