Monday 16 February 2009

And it keeps snowing

And so it keeps snowing and snowing. Sigh.

I have a crammed schoolbreak. Full of schoolwork and blah, some friends are coming down tomorrow though, that's at least one nice thing on my break. Uurrgghh all this schoolwork makes me sick, like anxiety sick. The thing is schoolwork doesn't usually give me anxiety (anguish?) because, usually, I find some weird way to make it a bit funnier so it motivates me to finish the work. But now there are just so many unmotivating assignments I feel like aarrrgghhh explode! XD Anywho...

I allowed myself to have some spare time this weekend before a busy week. That included ALOT of guitar laying, I learnt "when you look me in the eyes"-Jonas Brothers properly, the chords for "Mandy"-JB and "This is me"-Camp rock. I've practiced so much my fingers still hurt at this moment I'm typing his. XD Aaaaaanndd I also got time to make a new video...*herk* it's a bit *herk* dorky. http://www.youtube.com/watch?v=9UuDRxS3ZhI
So here I'm posting an old video of mine if you have missed it somehow:

My cover of Jonas Brothers' "Hello Beautiful":


I hear it's wonderful in California..

14 comments:

Elin said...

Ni har faktiskt lite snö där borta O.o Jag ska ha snöbollskrig på onsdag ^^ Snön är kul så :)

Anonymous said...

njut av lovet, glöm inte att skämma boort dig själv :)

Caroline said...

Hihi, tur att vi kommer då :D jag har ett stort behov av att shoppa känner jag!

Tiffany said...

re Elin: DÄR BORTA?! XD Ja, det ska jag komma ihåg! Snö är inte kul inte i slutet av Februari.

re Meks: Det är som sagt en fullspäckad vecka men om jga blir kalr med allt skolbajs kanske jag kan ...höhö XD

re Carro: Jo faktikst...JAG MMMEEDD! XD Har inga pengar och inget jobb men vill ändå shoppa :P

Anonymous said...

SNO! Spannande. Jag har lov nu. aker hem imorn. kommer tillbaka pa sondag.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Elin said...

Februari är okej, mars är lite off ;P

Tiffany said...

re KP: Jaså? :)Några dagar i Sverige iaf. hälsa familjen ;)

re Elin: Well, på lovet kanske. Men itne i skolan :(

Elin said...

Va e det för fel på snö i skolan? O.o Din video va sjukt bra iaf xD

Tiffany said...

re Elin: JO det är kallt och slaskigt plus det är fett jobbigt att cykla! XD

Höhöh tackar :D Hoppas du rate-ade den ;)

Caroline said...

Aså bajs att jag inte hittade några byxor.

Vadå inga pengar???!!!
Du har ju typ mer än dubbelt så mycket mer än vad jag har :P

Anonymous said...

ja men sverige är tråkigt!

Tiffany said...

re Carro: Ja synd. Jamen jag sparar väl till...nått..XD

re KP: Haha, sant. XD Du behövde väl inte komma hem ?