Wednesday 17 September 2008

About the poll

Haya, I've been up to stuff today. XD Pleasant stuff but haven't got the time to change poll as I usually do on Wednesday mornings.

Anyhow these are the results:
I'm most looking forward to:
Heroes season 3, 3 votes
High School Musical 3, 1 vote
Harry Potter HPB movie, 2 votes
JB 3-D movie, 12 votes
Twilight movie, 3 votes
Push movie, 1 vote

I was surprised seeing most people longing most to the JB 3-D movie (which comes out 27th February, US), awesome guys!! :D
And about the Twilight movie, the only reason I put it up as an option was so that I knew that one of my friends could vote. Höhö, me personally is not very into it......vampires. UUHH! But Robert Pattinson in it, kinda bounces it up, I might see it ;)

I've put up a new poll, but for me right now it is some weird error thing. Says it doesn't work, I tried to redo the poll but the same thing happens. I'll jsut leave it this way at least until tomorrow. Tell me if it's the same for you guys..

Goodnight and Goodbye! (btw, listen to Videogirl! It's a musical perfection!)

7 comments:

Anonymous said...

svar: usch ja.. får huvudvärk bara av att tänka på det!
Hur är ert schema nu i 3an?

Anonymous said...

Hej.
Sorry, att det var ett tag sen jag kommenterade.

Nu är min dator helad efter att den fick lite för mycket Jonas Brothers på sig, där i Juni.

Men hur ska det gå nu? När min Pappa kom hem med det nya JB albumet. HAHA! (Pappa undrade om jag önska mig nått från USA bär han var på tjänstresa. Så jag önskade mig albumet, hade inget annat att önska. Sen så är ju Burnin' up på det. HAHA! Så jag fick den i "förtidig födelsedags present." Och nu är ALLT NYTT! Jag måste fråga på varje låt; är den här ny? HAHA!)

Oj vad långt det blev. Aja. Du lägg till mig på Myspace om du vill.

Goodnight and Goodbye på dej med.

Elin said...

Det funkar att rösta iaf

Tiffany said...

re KAttis: IIHHH har du osso "A little bit longer"! respekt ;)
Ja nästa söndag fyller du ju år! Din gammling XD
Det var känge vi hördes! Kul att du skriver igen! :D
Va heter du på myspace dåe?

re Elin: Ajo, jag märkte det sen XD

melanie said...

Just voted..
Finally know what Camp Rock is... It will be on tv today on a german channel. I really want to watch it, but unfortunately, I gotta work this evening.. wendy's gonna watch it for me =)

Tiffany said...

re Mel: Thanks. Camp rock is really nothing special well for being a movie, but you ahev to watch it because of the Jobros you know ;) Where do u work?

Anonymous said...

Yep. nu har jag den med.
min myspace är länken på mitt namn, på förra inlägget.

GAMMLING?! Sluta vara så omogen hela tiden. HAHA!
Men min syrra är ännu äldre hon blir 22 imorn.