Wednesday 20 May 2009

What if..

What if I can never love again?
...

5 comments:

Meikei said...

Du behöver bara hitta den rätta! Love <3

Caroline said...

Tänk inte så mycket, så kommer det nån gång i livet :) Precis som det gjorde för mig, även om det tog slut.

Förresten, jag ringde och pratade med honom idag(skulle egentligen träffa honom). Fy vad mycket bättre det kändes efter att jag lagt på. Det blev typ en jättelång pinsam tystnad, väldigt awkward, men känns mycket bättre nu efteråt iaf när jag sagt det jag ville ha sagt :)

Tiffany said...

re Meks: XD!

re Carro: Höhö. Nejmen gud vad bra att du sa att du ville. :D Glad för din skull nu kan du fokusera på annat :)

Bodil said...

Men det är som det vi snackade om, när den rätta väl kommer så...
Och du vet det jag berättade för dig, jag känner liksom samma som du gör ibland. Men the one kommer ska du se! :) (okej, lite osammanhängande kommentar, men hoppas du fattar ;)

Tiffany said...

hur vet ni att det finns en "den rätte" ?!