Sunday 24 May 2009

I am not graduating soon..[edited]

...In 9 freakin' days? o_o
I'm at the very last part in my History essay and I will soon break out in cheer and tears, but not quite yet. :(

But anyway here's a list of suggestions for my graduation present: (really I'm not spoiled I just want to make it easier for you guys who are coming to my graduation, thanks btw!)

-A summer job (TOP prior!)
-A digital longzoom camera (or a system camera)
-Subscription to TeenVogue (or any fashion magazine)
-Books in English or Swedish (I like crime and detective novels ;)
-Perfume (Daisy-Marc Jacobs, Princess-Vera Wang perhaps..:P)
-Hair straightener (Plattång...rite?)
-A guitar case (proper hard one not in fabric)
-Funding in British pounds (I mean money XD)
-(If you have to buy china or glass then buy) Matching tea cups XD
-(If you have to buy jewellry then buy) Rings or necklaces XD

I think that's basically it, but then of course I love going to the movies and buy clothes to giftcards would be very nice. And then OF COURSE you all know what I'd die for anything with......

....ya know! XD

Oh and btw I hope you haven't missed the music video to "Paranoid": http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=57667771

10 comments:

Caroline said...

Det suger riktigt mycket att vi inte har sommarjobb!

Kattis. said...

hair straightner. Oh nu har mina foraldrar traffat min andra andra halft!

Kattis. said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Tiffany said...

re Carro: Usch nej det är nästan otänkbart! :'(

re KAttis: HAHAHA självklart! XD Så bra e jag på engelska..:P Jaså gick det bra då? :D

Elin said...

Usch jag har ingen aning om vad jag vill ha xD folk frågar hela tiden och jag har no clue ^^;

och nu är det mindre än en vecka kvar... :O

Älskade videon btw xD

Kajsa said...

Ha ha! Du önskade dig ett sommarjobb! Din är verkligen vill ha-lista. Jag har bara sagt massa husgeråd och praktiska saker! Som en dammsugare och kastruller och stekpannor... Och så mitt körkort, så klart ;p

melanie said...

princess by vera wang - I want that too!

Tiffany said...

re Elin: Nämen då får du väl en massa grejjer du itne vill ha. XD

re Kajsa: Nja, jag lär inte ha så stort behov av sånna grejjer. Inte ens körkort. Detta är ju som en extra födelsedag för mig :D Muahahha

re Mel: yeah I do want! :)

Kattis. said...

HAHA> JA. Hur gick det med ditt cAE forresten, sa har lang tid efter?

Jo det gick bra. Vi gick pa whiskey experience centre och sen at vi middag ihop, sen gick vi och handla mat, mina foraldrar och ett annat par hade hyrt en lagenhets?hotell rum. sa vi gick dit och at glass. och han var godkand. Min mamma gilaade honom jattemycket,

Tiffany said...

re Kattis: Jo jag fick B på CAE, så jag e väl nöjd. :) Gjorde du CPE lr vad det nu heter XD

Åhh va trevligt. Jag är verkligen glad för din skull! :)