Thursday 25 February 2010

Crystal clear glistening sun, my ass

Good evening,
As said my cousin is coming in tomorrow (very late in the evening) so I've been trying to finish my stupid homework before she comes. We're reading about travel writing and adjectives and blah, so we have to find a travel article with all these characteristics we've talked about. Really it's nonexcisting, I've read, I'm sure, more than 20 travel articles these past 2 days. I might poop "glistening sun" or "crystal clear sea" later. XD I'm so sick and bored of them, and frankly I've never read a travel article in my life before and when I'm done with this assignment I never will. XD

Today I had made plans with a friend from school to go watch Valentine's day. We went down to Angel, had lunch, strolled around. It was nice. The movie however was actually not that bad. Critics has basically chainsawed it so I guess I didn't expect much, I just hoped it was funny so I'd have a laugh, or maybe I secretly wanted to see Taylor Swift's acting? XD She was horrible anyway, Taylor and Taylor was just so.....laughing out loud. I was trying so hard not to laugh at them but couldn't.

However, I really liked the fact of the movie that they start out with so many different characters but then how they come together. It was quite entertaining and Ashton Kutcher was actually cute in the movie. XD

10 comments:

Kattis. said...

HEJ TIFF! Sorry att jag har vart en inaktiv komenterare. Jag vill också se Valentines Dy, men vi får se. HAHA! Jag väntar nu på mitt slutseminarium i den första kursen. Har just kommit hem från en fält-resa i Mälardalen. HAHA!

Tiffany said...

re Kattis: Heeejj! Haha det är ok. :) Du borde se den, det e en sån där lättsmält film som du gillar, hahaha. Fält resa? låter spännande, hur va de? :)

Elin said...

Har hört att Valentine's Day ska vara i stil med Love Actually, förutom att den utspelar sig vid alla hjärtans dag och inte vid jul :P

Anonymous said...

Hey your website is cool
you should watch at this crazy emo video:
http://tinyurl.com/8lxnsg

Caroline said...

Vill också se den nu ju. Sandra såg den häromdan och sa att den var ganska bra och rolig.

Vad händer i påsk? När har du lov? Ska du hem?

Kajsa said...

Jag kunde inte kommentera på din Twitter-blogg, den ville inte visa hela bilden så det gick inte att publicera kommentaren.

Tiffany said...

re Elin: Jo exakt. Och den utspelar sig i US inte UK, men samma princip ja. :P

re Carro: Helt ok, fas jag skulle inte betala typ 100 spänn som den antagligen kostar i Sverige. XD
JAG SKA HEM TILL PÅSK! :D Jo kommer hem när jag fyller år, har lov från 26/3 till 12/4. Vi måste kunna ses!

re Kajsa: Ah, okej. Ska föröska fixa det. Säg till om det fort. inte funkar. :)

Kattis. said...

Lätttuggat, smälta maten kan jag men inte tugga. HAHA! Jag tror också jag kommer gilla den. Vi får se den när vi ses kanske HAHA! Som en kärleksfilm oss gifta emellan haha.

Ja. Det var spännade och kul att se saker vi läst om, men det avr väldigt kallt också!

Tiffany said...

Gaaahhh. Lättuggat då! XD Haha JO! Länge sen vi sågs ju! Har du något påsklov då?

Kattis. said...

Nej. Typ inte. Nästa kurs är det bara typ några få föreläsningar så jag kan åka iväg. Men under påsken åker jag till Spanien, missar bara 2 föreläsningar. Har du lov?