Sunday 14 February 2010

新年快乐

Hello,
So basically, I just wanted to pop in to say Happy New Year to all of you chinese people out there. :)

I've just come back to London from spending the weekend at home, celebrating the chinese new year. It's always so nice being back home. :) (I love my bed! XD) Anyway, I've come back with new energy and fresh mind on school and stuff. I'm gonna rock this bitch ;)

And oh, I got a Tumblr. On friday afternoon I decided to get a Tumblr, just like that. Which, I realize now, wasn't a very good idea, I'm an addict already. Honestly I think Tumblr is way betetr than Twitter, it's so much more practical and prettier. Anyway if you got time check it out: http://www.lelapinrose.tumblr.com/ :)

Toodles!


Semlor, I love you. XD

5 comments:

Caroline said...

vad är tumblr? vad är skillnaden? XD som twitter

meiyi said...

didya have a nice chinese new year?
plus hahah hur ska jag kunna veta deet det e inte som om jag lärde mig det i skolan -.-

plus har smakat dt nu..hmm inte världens godaste XD

Tiffany said...

re Carro: Tumblr är itne bara en "mikroblogg" som Twitter, du kan skriva hur mtk du vill. Tumblr är lite mer inriktiat på foto, men det är så mkt lättare att lägga upp grejjer citat,låtar,foton etc. Looove it, du borde skaffa :D

re Meiyi: Ja det var nice. :) Sverige e alltid nice ;) AHhahaa, jag skojja men trode alla visste de typ XD Hade du inte smakat pocky innan?!

sonja said...

SEMLORRRRRRRRRRRR åt 2st på fettisdagen i tisdags:P vi fick en på mötet inom konflikthantering på jobbet o sen hade jag stängning på royal så när jag kom hem vid halv ett på natten så käkade jag en tilL:P HUHU::::

Tiffany said...

re Sonja: Hahaha tvinga min pappa att köpa till mig dagen innan jag sulel tillbaka till London. hahah tur de XD