Friday 4 June 2010

Marius, my dear

Empty Chairs At Empty Tables - Marius (Les Misèrables)

Sorry, I can't really see Nick singing this. XD But I know he'll do fine. This is for everyone who might possibly have missed that Nick is gonna be performing as Marius in Les Misèrables in London this summer.

It breaks my heart that I probably can't see him, because I'll be back in Sweden at that time, i.e 21/6-10/7. It's the crappiest timing ever. Believe me I've been tossing around ideas of how I might be able to stay and watch at least one show, but I don't think it's possible (economically possible). I guess I just have to be satifsfied with the Concert at O2 and a normal Les mis show at the Queen's (this is me acting grown-up).

5 comments:

Kajsa said...

Hm... man skulle kunna göra ett snabb visit för att se honom i Les Mirables. Jag skulle gärna se den ändå - jag helt enkelt älskar "I dreamed a dream". Ironiskt nog har jag lyssnat på den hela morgonene idag ;p

sandra said...

så synd :(

Tiffany said...

re Kajsa: Kan, kan man alltid men om det är värt all the hassle vet jag inte. XD Har du tänkt åka hit i sommar?

re Sandra: Ja, timingen e riktigt kass. :(

Kajsa said...

Jag flyttar tillbaka till Skåne om ca 1 1/2 vecka. Jag kommer med tåget från Stockholm den 17de.

Men finns det inte rätt billiga biljetter från kastrup till London? Och har du kvar ditt studentrum över sommaren?

Tiffany said...

re Kajsa: Berors på hur tidigt du köper dem. Nej, ska hyra ut den. OM jag skulle ha vetat om detta innan skulle jag ju inte hyrt ut och köpt biljetter hem så tidigt. Bllöö!