Thursday 17 June 2010

Hello I'm Tiffany and I'm blind

Zzooozzaaaah!
Been back for almost 3 days now and I've been catching up on my relaxing. :P It's been reeeaally nice, but I'm gonna take on my list of things to do this summer now. I think it's time ;)

Went to a driving lesson tutor with my dad today which allows me to drive with him (well as soon as I get the permission thing). I basically don't know shit about driving so it's gonna be interesting, but I'm kinda excited. :) It also meant that I had to do this eye vision test. So I had to stare down this machine showing numbers in size order. Basically the first row had a really big 39 and I could see it first because I had my glasses on. The woman then said I had to ´remove my glasses and asked me if I could see the 39. I was like...ehhmm...no? She went on, really? Nothing? are you sure? Then it was the same story with my left eye, and she's like you can't really see anything without glasses can you? I was like way to rub it in jerk! Anyway, what am I gonna do?

Btw, tomorrow I'm gonna stop by at my friend's parents kiosk to learn how things works. It's incredibly badly paid but on I guess it's better than nothing. I'm there to learn stuff and get an experience.



Here's a start of my new music conversion (what? XD). Fire Escape-Diane Birch.

I seriously want to be this song.

6 comments:

Caroline said...

wowho, lycka till med övningskörningen :) själv hinner jag inte ta mitt körkort i sommar så får satsa på nästa sommar istället.

Tiffany said...

Hinner inte? Va ska du göra? :P

Caroline said...

jag ska ju resa iväg! jag kan inte förvänta mig att de har tid till både riskettan, halkan, uppkörning, teoriprov för mig, allt innan den 23 juli. hehehe

Tiffany said...

sant men har du inte tid efter det?

Elin said...

Haha, jag känner igen det där xD Jag fick kolla med båda ögonen först och direkt utan glasögon. Så sa dom att jag skulle läsa det. Jag såg nada xD Så det lär stå på körkortet för oss båda att vi inte får köra utan glasögon/linser :P Men övningsköra är riktigt roligt när man fått kläm på det. I början gör man bara en massa tråkiga övningar tyvärr, men när dom låter en komma ut på de riktiga vägarna och köra omkring på riktigt; då är det väldigt roligt :) Lycka till :)

Tiffany said...

re Elin: hahaha, tack. :)